درباره وبلاگ

مقدمتان گلباران
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1

---------آمار بازدید از 18 تیر1392 ---sho edame mat

از قبولی تا اعزام
تجارب یه قبول شده ی آزمون اعزام به خارج فرهنگیان
جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, :: 20:50 ::  نويسنده : صابر       

تمام دوستان مطلع

تقاضا می نماییم به این سوال جواب بدهند :

امسال به کدام کشور ها چه رشته هایی اعزام شدند؟

دوستان حتی نقل قول صحیح هم ارائه نمایند ممنون می شویم.



جمعه 21 شهريور 1392برچسب:, :: 23:6 ::  نويسنده : صابر       

دوستان عزیز

من هم جزو دعوت شده ها بودم این آقای صحرایی را هم نمی شناسم ولی خداوکیلی در آنجا به صورت رسمی در سخنرانی ها به کار ایشان هم اعتراض کردند.

به هر حال این دوست ما زحمتی کشید وبلاگی ایجاد کرد و تلاشش بر این بود که اطلاع رسانی کند. اگر چه با عرض پوزش از حضور ایشان مقداری اصول اطلاع رسانی را رعایت نکرد (آنهم به حرمت همکاران) و هر نظر راست و خدای نخواسته دروغی را تأیید و نمایش داد. و همین سبب مشکلاتی برایش شد. اما دعوت ایشان ربطی به فعالیتش در وبلاگ نداشت.

لطفا سعی کنید از اعزام شده ها اطلاعاتی بگیرید که بعدا اعزامتان را تسهیل نماید. به عنوان مثال از همین الان به فکر رفتن به یک کلاس زبان خوب باشید. مقداری پس انداز کنید برای اینکه با خودتون ببرید. در فرصتی که دارید برای خودتان حتما گذرنامه تهیه کنید. اگر مدرک تحصیلی گرفته اید هر چه سریع تر به ادارات محل خدمت بدهید و حکم کارگزینی دریافت نمایید. هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست خودتان را برای رفتن به دورترین نقاط دنیا آماده کنید. بسیاری از دوستان ما برای آفریقا اعزام شدند. هنوز تعدادی از دوستان ما از سال 89 و 90 هستند که البته اسم همه ی آنها در لیست اعزامی ها بود. سعی کنید اطلاعاتی از کشورها داشته باشید. به شایعات گوش ندهید مثلا این که فلان کشور حقوقش کمتر است یا بیشتر است یا مسائلی از این دست.

واقعیت ها اینهایی بود که من خدمتتون عرض کردم. برای اعزام فاکتورهای زیادی در نظر می گیرند مثلا اگر شما بچه ی دبیرستانی داشته باشید فقط به کشورهایی می توانید بروید که دبیرستان داشته باشد. بیتشرین اعزام به امارات است چون هر سه مقطع را دارد. اگر زوجی ریاضی و ابتدایی باشندبه راحتی اعزام می شوند.

با عرض پوزش باز هم در خدمتتون خواهم بود. اگر اطلاعاتی خواستید بنویشید البته نه با طعنه و کنایه و این جور مسائل

خدا شاهده خود من هیچ آشنایی نداشته ام و یکی از بدترین کشورها هم افتاده ام ولی راضیم به رضای خدا تا که چه پیش آید.

آروزی موفقیت برای تمام شما دوستان دلسوز عرصه ی تعلیم و تربیت



چهار شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, :: 23:46 ::  نويسنده : صابر       

   دوستان دعوت شده و مطلع اخباری از جلسه ی توجیهی اگر دارند در بخش نظرات اعلام نمایند تا در دید همکاران قرار دهیم  و همکاران اعزامی  واقعا خواهشمندیم ،رشته و کشور محل اعزام را اعلام فرمایند تا لااقل همکاران منتظراعزام در سال آینده از نیروها وکشورهای دریافت کننده نیرو ی امسال از مرکز مطلع باشند-بخصوص رشته های کمتر پذیرفته دار! مثل مدیریت و...

          با تشکر از کمال همکاری و لطف دوستان و همکاران...



دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, :: 15:15 ::  نويسنده : صابر       

برای اینکه حال و هوام عوض بشه به وبلاگهای زیر مجموعه مرکز سری زدم و در لینک یه وبلاگ ، آدرس زیر را دیدم.

    انصافا سایت عالی و کاملیه ، من که واقعا خوشم اومد -50 زبان دنیارا باتصویر و متن و صدای آنلاین و حتی قابل دانلود ،بهتون آموزش میده فوق العاده بود.

http://www.goethe-verlag.com/book2/FA/index.htm



دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : صابر       

    دوستان و همکاران

     اگر خبر یا اخبار جدیداز اعزام و جلسه توجیهی و... دارید دریغ نفرمایید و در ضمن:

در وبلاگ عضو شوید و در خبرنامه هم عضو شوید(فعلا28عضو ازقبل داریم)تا اخبار فوری را به ایمیلتان ارسال  کنیم و

اگر شماره موبایل بگذارید با نرم افزار جدید(بعدا معرفی میکنم!!) پیام واخبار جدید از طریق اینترنت به موبایلتان ارسال مینماییم(باهزینه همون اینترنتمون!!)



پنج شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 23:13 ::  نويسنده : صابر       

         دوست یا دوستان خوب مدیر قبلی وبلاگ(باتشکردوستانه و صمیمانه از لطفشون در تحویل واقعی مدیریت وبلاگی که براش زیاد زحمت کشیدند وبیننده هم کم نداشت! وامیدوارم روزی واقعا خودشونو بهم معرفی کنن!!) با توجه به تقاضای اینجانب برای مدیریت وبلاگ، رمز مدیریت را برایم ارسال فرمودند و ،واقعیتش من باور نکردم !!!،اما با مراجعه به بخش مدیریت ،مطمئن شدم که مدیریت وبلاگ به من واگذار شده،لذا رمز ورود جدید دادم و از امروز که الحمدالله اسامی منتخبین اعزام سال1392 اعلام شده ،مدیر جدید وبلاگ هستم و عنوان آنرا عوض نمودم و با مطالب شخصی(از خاطرات ثبت نام تا اعزام انشاالله و حین ماموریت به امید خدا ،برایتان مطلب خواهم گذاشت) وگاها اخبار اعزام و اخبار مربوطه در خدمت همکاران عزیزخواهم بود

   البته من جزو منتخبین نیستم وانشاالله برای سال آینده چشم به راه اعزامم.

در آینده ی نزدیک نیز به معرفی خودم خواهم پرداخت-فعلا به نام صابر مرا بشناسید.

  به هر حال از دوستان خواهشمندم با مراجعه به وبلاگ و ارائه نظر مرا در پر بار کردن وبلاگ یاری نمایند.



چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 23:25 ::  نويسنده : صابر       

 با تشکر از مرکز که بالاخره همگان را از انتظار زجر آور خارج نمود و با تبریک به دوستان منتخب برای اعزام و امید صبر !برای نامنتخبین!! اعزام

   از دوستان  منتخب تقاضامندیم لطفا ما را درجریان اخبار سازماندهی و کشورهایی که اعزام میشوند قرار دهند

   دوستانتان مثل شما چشم انتظارند اگر چه شما دیگر مثل آنها چشم انتظار نیستید...

    با تشکر فراوان



چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 1:31 ::  نويسنده : صابر       

                   با تشکر از تمامی همکاران که در این مدت فعالیت وبلاگ ،زحمت کشیده واز وبلاگ ما بازدیدبعمل آوردند ، تعدادی از دوستان تقاضای مدیریت وبلاگ را با نام و مطالب جدید ارائه نمودند و برای دوستی که زودتر از دیگر عزیزان تقاضا داده بود رمز ارسال میشه و عملا وبلاگ از این لحظه به بعد تعطیل شده و همکار دیگرمون مدیریت آنرا به عهده خواهد گرفت؛بامطالب جدید یا با همون مبحث اعزام،فقط امیدوارم حذفش نکنه که البته هرجور راحته!!

   ما دیگه خداحافظی می کنیم

یاد اونهمه ساعات بخیر که برای بروز کردن وبلاگ پشت سیستم بودیم

با آرزوی بهترین ها برای همکارانمان

پیروز و سرافراز باشید و ببخشید کوتاهی ها و نقایصمان را

 خدانگهدارتان...



جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 20:44 ::  نويسنده : صابر       

وبلاگ درآستانه

تعطیلی می باشد،دوستان

همکار بدلیل معرفی وبلاگ به موتورهای جستجو

اگر مایلید مشخصات بدید تا رمز ارسال شده و مدیر

وبلاگ شده و عنوان و مطالب وبلاگ

را به نامتان  و

دلخواه تغییر دهید .



سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 17:31 ::  نويسنده : صابر       

معضل اصلی همکاران ،عدم ارتباط با هم بخصوص هم رشته ای های قبول شده می باشد که از وضع تعداد وهمکاران اعزامی و فعلا در صف اعزام ایستاده در رشته ی خود، خبری ندارند

   پیشنهاد این وبلاگ این است که : 

دوستان با گذاشتن نظر خصوصی شامل :نام و شماره تماس یا اگرنخواستند آدرس وبلاگ شخصی خود یا ایمیل شخصی و ذکر رشته قبولی و سال قبولی (یا فقط نام رشته  نحوه تماس)؛اعلام  آمادگی خود را برای ارتباط با هم رشته ایها جهت تعامل خبری و تجربه ای و..  در این بخش اعلام نمایند.

  هر رشته ای که تعداد ثبت شدگان مشخصات در آن بیش از 3 نفر باشد ،پستی مخصوص آن رشته قرار میدهیم و برای هر رشته رمز میگذاریم ورمز مذکور را به ایمیل یا موبایل ثبت شدگان همان رشته(که احراز شده است قبولی همان رشته اند) ارسال مینماییم تا هر رشته پست خود را باز کرده و با وارد شدن در آن اسامی و شماره یا ایمیل ارتباطی همکاران هم رشته ی خود(که ثبت مشخصات نموده اند) راببیند و در صورت علاقه با آنها ارتباط برقرار نماید.

   این پیشنهاد ماست و اگر دوستان نظر اصلاحی دارند بفرمایند و اگر مورد تایید است

    لطفابه ثبت مشخصات

اقدام فرمایید(نظر بصورت خصوصی باشد لطفا)



یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, :: 14:51 ::  نويسنده : صابر       

همه منتظر و در عین حال مشغول امور عادی زندگی خود هستند و موج شایعات هم همچنان یکه تازی میکند ، با این حال شما پیشنهاد دهید که خیلی جالب بود اگر  اطلاعیه ای که از سوی مرکز صادر می شد چه عنوانی داشت-هم متن جدی هم متن طنز قابل قبوله(محض تنوع) اما لطفا از متن های حاشیه دار پرهیز فرمایید.(وبلاگهای دیگر لطفا همکاران را برای ثبت نظردر این قسمت، در وبلاگ ما،هدایت و تشویق فرمایند)

  اما پیشنهاد خودمون :

اطلاعیه :

به اطلاع همکاران فرهنگی پذیرفته شده در آزمون اعزام به خارج فرهنگیان می رساند ،جلسه ی توجیهی برای کلیه عزیزان پذیرفته شده در تاریخ -فلان- تا - فلان(کاش تو سال تحصیلی نباشه!!) - برگزار می گردد،لذا همکاران ارجمند در تاریخ فوق در محل-فلان(کاش یه جای با کلاس در شان فرهنگیان باشه!!!)-  به همراه خانواده(همسر و فرزندان)-حضور بهمرسانند.