درباره وبلاگ

مقدمتان گلباران
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 43671
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1

---------آمار بازدید از 18 تیر1392 ---sho edame mat

از قبولی تا اعزام
تجارب یه قبول شده ی آزمون اعزام به خارج فرهنگیان
پنج شنبه 5 تير 1398برچسب:, :: 12:32 ::  نويسنده : صابر       

با عرض پوزش

بدلیل سخت بودن (عدم دسترسی به منابع اطلاعاتی موثق و مطمین ) و مسئولیت داشتن جهت اطلاع رسانی پیرامون موضوع وبلاگ (پروسه اعزام فرهنگیان به خارج)

لذا بر آن شدم که وبلاگم را فعلا غیر فعال نمایم

اگر تحولی شد که اونم بعیده !!!

حتما وبلاگ را باز فعال میکنم

اگر دوستی از همکارا میخواد مدیریت وبلاگو بدست بگیره

در همین کامنت نظر بده تا باهاش تماس بگیرم(شماره موبایل یا ایمیل با مشخصات ارائه دهد)



شنبه 16 فروردين 1393برچسب:, :: 21:11 ::  نويسنده : صابر       

سلام دوستان

  شرمنده ،کمبود خبر و سوژه و کارهای فراوان و بی انگیزگی ما را به خواب زمستانی برد

 با آمدن بهار(تبریک میگم سال نو را...) انشاالله اخبار جدید برسه

 و

انشاالله خرداد به روز میشیم....میگن تا اردیبهشت لیست تقاضاهای مدارس برای نیرو به مرکز میرسه

وسازماندهی جدید در پیشه

پس تا اون موقع موید و پیروز باشید...



شرایط کار در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور چگونه است ؟ من شنیدم خیلی سخته و با میزان فوق العاده ارزی پرداخت شده تناسبی نداره !.............. پاسخ کامل در ادامه مطالب .    

(نقل از وبلاگ http://azmooneezam.blogsky.com )

 

شرایط کار در خارج از کشور با داخل کشور کاملا متفاوت است . مهم ترین این تفاوت این است که برای کار در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور باید از حد بالایی از آگاهی در کلیه زمینه های مربوط به وزارت آموزش و پرورش برخوردار باشید هم در تدریس و هم در قوانین و مقررات . مثلا اگر در یک کشور به هر دلیل ( مثلا تاخیر در دادن ویزا به همکاران ) یک همکاری دیرتر به محل کارش برسد بقیه حاضران باید جای خالی او را با شایستگی پر کنند . مدیران مدارس هرگز نمی پذیرند حتی یک دقیقه دانش آموزی بلا تکلیف بماند و در صورت لزوم با تشکیل کلاسهای چند پایه تلاش می کنند تمام دانش آموزان از کلاسها بهره مند گردند . در این شرایط سخت است که تفاوت یک معلم معمولی شاغل در ایران و یک معلم حرفه ای در خارج از کشور معلوم می گردد . معلمان حرفه ای می توانند کلاسهای چند پایه و حتی چند درسی را با هم اداره نمایند مثلا کلاس ریاضی 1 و 2 را با هم ادغام نمایند و بدون مشکل اداره نمایند و دانش آموزان هم راضی باشند!! و قسمتی از سختی کار در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور چنین است . قسمتی از سختی کار مربوط به این است که دانش آموزان شما بسیار متنوع بوده و طیف گسترده تری از نظر اجتماعی نسبت به ایران دارند چون در هر کشوری معمولا یک مدرسه ایرانی وجود دارد علاوه بر فرزندان سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در آن کشور فرزندان تمام ایرانیهای مقیم کشورها هم درمدارس ایرانی تحصیل می نمایند پس تنوع شخصیت و خانواده ها از همین جا روشن می گردد. شما حتی ممکن است دانش آموزانی داشته باشید که برای ادامه زندگی در خارج از ایران دچار مشکل باشند و همچنین در کنار آنها فرزندان تجار و اساتید دانشگاه و ثروتمندان مقیم خارج از کشور هم هستند پس طیف دانش آموزی گسترده تری نسبت به ایران دارید و در این شرایط است که تفاوت یک معلم حرفه ای و معمولی دیده خواهد شد . شرایط بعضی از کشورها چنین است که اصولا امکان اعزام نیرو برای تمام رشته ها و پایه های تحصیلی وجود ندارد و لذا معلمان را به عنوان معلم عمومی یا تخصصی اعزام می کنند به این صورت که یک دبیر ریاضی برای تدریس در پایه راهنمایی و دبیرستان با هم اعزام می گردد و یا آنکه برای تدریس ریاضی و فیزیک کلا یک دبیر اعزام گردد و اینها بستگی کاملی به شرایط کشورها دارد و شرایط آنها با هم فرق دارد به همین دلیل است که در انتخاب معلمان آنقدر وسواس و دقت به عمل می آید و مصاحبه و گزینش لازم است . افرادی باید انتخاب شوند که با شرایط متنوع و سخت مدارس در خارج از کشور بتوانند خود را تطبیق دهند . البته شرایط همیشه به این سختی هم نیست من خواستم بدترین شرایط را برایتان تصویر کنم که اگر اعزام شدید و با یک چنین شرایطی مواجه شدید آمادگی داشته باشید و دچار ناراحتی نشوید . وگرنه شرایط معمولا خیلی بهتر است و کارها خیلی بهتر پیش می رود .

مشکل دوم این است که ممکن است فوق العاده ارز شما دیر و زود بشود باید تحمل پرداختهای نامنظم حقوق را داشته باشید و دچار بحران مالی نشوید .



سه شنبه 10 دی 1392برچسب:, :: 13:41 ::  نويسنده : صابر       

بالاخره وقت کردم وبه روز شدمممممم

حتما به این آدرس مراجعه ومطالب ارزشمند آنرا بخونید

همه چیز درباره آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور جمهوری اسلامی ایران

http://azmooneezam.blogsky.com/



وزير آموزش و پرورش با حضور در مركز امور بين الملل و مدارس خارج از كشور خليل الله بابالو را به عنوان قائم مقام جديد اين مركز معرفي و از زحمات علي اصغر يزداني رئيس سابق اين مركز قدرداني كرد.

به گزارش  مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، علي اصغر فاني در جلسه اي كه با حضور  دكتر كفاش مشاور وزير و سرپرست مركز اطلاع رساني و روابط عمومي، بطحايي مشاور وزير و مدير كل دفتر وزارتي، حميدي معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش و جمعي از روساي مراكز و مديران كل حوزه ستادي  ساعت 14 روز چهارشنبه8/8/92 در سالن جلسات مركز فوق برگزار شد، خليل الله  بابالو به عنوان رئيس مركز امور بين الملل و مدارس خارج از كشور معرفي حكم انتصاب خود را از دكتر فاني دريافت نمود و از زحمات علي اصغريزداني قدرداني به عمل آمد .

كارنامك جناب آقاي خليل الله بابالو

سوابق تحصيلي:

ü      داراي دو مدرك ليسانس الهيات و معارف اسلامي  و كارشناسي مديريت

ü      داراي دو مدرك فوق ليسانس مديريت منابع انساني و كارشناس ارشد مديريت استراتژيك

سوابق شغلي :

ü      رئيس اداره آموزش و پرورش خدابنده زنجان

ü      رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه 2 تهران

ü      مدير كل آموزش و پرورش استان زنجان

ü      انتخاب به عنوان مدير كل نمونه استاني و كشوري

ü      مدير كل تعاون و رفاه وزارت آموزش و پرورش

ü      مشاور معاون وزير

ü      وابسته فرهنگي ايران در تركمنستان

ü      مشاور و مدير كل دفتر وزارتي وزارت آموزش و پرورش



دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:, :: 19:29 ::  نويسنده : صابر       

با توجه به اینکه همکاران اعزامی هنوز در این وبلاگ مطالب خاصی نظر نداده اند و با توجه به مشغول شدن همکاران اعزام نشده به امر تدریس در سال جاری، برای نوشتن مطلب در وبلاگ با کمبود سوژه روبرو شده ایم ، لذا دوستان اگر نظر ارزنده  وخاصی دارند مرقوم فرمایند تا در وبلاگ قرار داده و وبلاگ را بروز و زنده نماییم .

   باتشکر از لطف همکاران محترم



دو شنبه 8 مهر 1388برچسب:, :: 21:28 ::  نويسنده : صابر       

  با سلام

   دوستان عزیزی که امسال اعزام شده اند امیدواریم با ارسال نظر در این پست ، از شروع به کار خود، رشته و محل خدمت خود ،مطالبی را بیان نمایند هرچند که تا این دوستان مستقر شوند و مشکلات استقرار وآغاز به کار مرتفع شود ، زمان می برد باین وجود دوستان خواهشمندیم در صورت استقرار در محل خدمت خود ، ما همکاران اعزام نشده !!! را در چند و چون احوالات خویش قرار دهند

                     دوستان اعزامی در هر موقعیتی قرار دارند آرزوی توفیق برایشان داریم



جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, :: 20:50 ::  نويسنده : صابر       

تمام دوستان مطلع

تقاضا می نماییم به این سوال جواب بدهند :

امسال به کدام کشور ها چه رشته هایی اعزام شدند؟

دوستان حتی نقل قول صحیح هم ارائه نمایند ممنون می شویم.



جمعه 21 شهريور 1392برچسب:, :: 23:6 ::  نويسنده : صابر       

دوستان عزیز

من هم جزو دعوت شده ها بودم این آقای صحرایی را هم نمی شناسم ولی خداوکیلی در آنجا به صورت رسمی در سخنرانی ها به کار ایشان هم اعتراض کردند.

به هر حال این دوست ما زحمتی کشید وبلاگی ایجاد کرد و تلاشش بر این بود که اطلاع رسانی کند. اگر چه با عرض پوزش از حضور ایشان مقداری اصول اطلاع رسانی را رعایت نکرد (آنهم به حرمت همکاران) و هر نظر راست و خدای نخواسته دروغی را تأیید و نمایش داد. و همین سبب مشکلاتی برایش شد. اما دعوت ایشان ربطی به فعالیتش در وبلاگ نداشت.

لطفا سعی کنید از اعزام شده ها اطلاعاتی بگیرید که بعدا اعزامتان را تسهیل نماید. به عنوان مثال از همین الان به فکر رفتن به یک کلاس زبان خوب باشید. مقداری پس انداز کنید برای اینکه با خودتون ببرید. در فرصتی که دارید برای خودتان حتما گذرنامه تهیه کنید. اگر مدرک تحصیلی گرفته اید هر چه سریع تر به ادارات محل خدمت بدهید و حکم کارگزینی دریافت نمایید. هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست خودتان را برای رفتن به دورترین نقاط دنیا آماده کنید. بسیاری از دوستان ما برای آفریقا اعزام شدند. هنوز تعدادی از دوستان ما از سال 89 و 90 هستند که البته اسم همه ی آنها در لیست اعزامی ها بود. سعی کنید اطلاعاتی از کشورها داشته باشید. به شایعات گوش ندهید مثلا این که فلان کشور حقوقش کمتر است یا بیشتر است یا مسائلی از این دست.

واقعیت ها اینهایی بود که من خدمتتون عرض کردم. برای اعزام فاکتورهای زیادی در نظر می گیرند مثلا اگر شما بچه ی دبیرستانی داشته باشید فقط به کشورهایی می توانید بروید که دبیرستان داشته باشد. بیتشرین اعزام به امارات است چون هر سه مقطع را دارد. اگر زوجی ریاضی و ابتدایی باشندبه راحتی اعزام می شوند.

با عرض پوزش باز هم در خدمتتون خواهم بود. اگر اطلاعاتی خواستید بنویشید البته نه با طعنه و کنایه و این جور مسائل

خدا شاهده خود من هیچ آشنایی نداشته ام و یکی از بدترین کشورها هم افتاده ام ولی راضیم به رضای خدا تا که چه پیش آید.

آروزی موفقیت برای تمام شما دوستان دلسوز عرصه ی تعلیم و تربیت



چهار شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, :: 23:46 ::  نويسنده : صابر       

   دوستان دعوت شده و مطلع اخباری از جلسه ی توجیهی اگر دارند در بخش نظرات اعلام نمایند تا در دید همکاران قرار دهیم  و همکاران اعزامی  واقعا خواهشمندیم ،رشته و کشور محل اعزام را اعلام فرمایند تا لااقل همکاران منتظراعزام در سال آینده از نیروها وکشورهای دریافت کننده نیرو ی امسال از مرکز مطلع باشند-بخصوص رشته های کمتر پذیرفته دار! مثل مدیریت و...

          با تشکر از کمال همکاری و لطف دوستان و همکاران...



دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, :: 15:15 ::  نويسنده : صابر       

برای اینکه حال و هوام عوض بشه به وبلاگهای زیر مجموعه مرکز سری زدم و در لینک یه وبلاگ ، آدرس زیر را دیدم.

    انصافا سایت عالی و کاملیه ، من که واقعا خوشم اومد -50 زبان دنیارا باتصویر و متن و صدای آنلاین و حتی قابل دانلود ،بهتون آموزش میده فوق العاده بود.

http://www.goethe-verlag.com/book2/FA/index.htm



دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : صابر       

    دوستان و همکاران

     اگر خبر یا اخبار جدیداز اعزام و جلسه توجیهی و... دارید دریغ نفرمایید و در ضمن:

در وبلاگ عضو شوید و در خبرنامه هم عضو شوید(فعلا28عضو ازقبل داریم)تا اخبار فوری را به ایمیلتان ارسال  کنیم و

اگر شماره موبایل بگذارید با نرم افزار جدید(بعدا معرفی میکنم!!) پیام واخبار جدید از طریق اینترنت به موبایلتان ارسال مینماییم(باهزینه همون اینترنتمون!!)



پنج شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 23:13 ::  نويسنده : صابر       

         دوست یا دوستان خوب مدیر قبلی وبلاگ(باتشکردوستانه و صمیمانه از لطفشون در تحویل واقعی مدیریت وبلاگی که براش زیاد زحمت کشیدند وبیننده هم کم نداشت! وامیدوارم روزی واقعا خودشونو بهم معرفی کنن!!) با توجه به تقاضای اینجانب برای مدیریت وبلاگ، رمز مدیریت را برایم ارسال فرمودند و ،واقعیتش من باور نکردم !!!،اما با مراجعه به بخش مدیریت ،مطمئن شدم که مدیریت وبلاگ به من واگذار شده،لذا رمز ورود جدید دادم و از امروز که الحمدالله اسامی منتخبین اعزام سال1392 اعلام شده ،مدیر جدید وبلاگ هستم و عنوان آنرا عوض نمودم و با مطالب شخصی(از خاطرات ثبت نام تا اعزام انشاالله و حین ماموریت به امید خدا ،برایتان مطلب خواهم گذاشت) وگاها اخبار اعزام و اخبار مربوطه در خدمت همکاران عزیزخواهم بود

   البته من جزو منتخبین نیستم وانشاالله برای سال آینده چشم به راه اعزامم.

در آینده ی نزدیک نیز به معرفی خودم خواهم پرداخت-فعلا به نام صابر مرا بشناسید.

  به هر حال از دوستان خواهشمندم با مراجعه به وبلاگ و ارائه نظر مرا در پر بار کردن وبلاگ یاری نمایند.



چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 23:25 ::  نويسنده : صابر       

 با تشکر از مرکز که بالاخره همگان را از انتظار زجر آور خارج نمود و با تبریک به دوستان منتخب برای اعزام و امید صبر !برای نامنتخبین!! اعزام

   از دوستان  منتخب تقاضامندیم لطفا ما را درجریان اخبار سازماندهی و کشورهایی که اعزام میشوند قرار دهند

   دوستانتان مثل شما چشم انتظارند اگر چه شما دیگر مثل آنها چشم انتظار نیستید...

    با تشکر فراوان



چهار شنبه 13 شهريور 1388برچسب:, :: 21:58 ::  نويسنده : صابر       

به اطلاع آن دسته از عزيزاني كه اسامي آنان اعلام شده است ميرساند برنامه دوره توجيهي آموزشي در روزهاي 19 و 1392/6/20 در محل دانشگاه فرهنگيان شهيد چمران برگزار مي گردد .

ضمن آرزوي موفقيت براي كليه فرهنگيان معزز و خصوصا پذيرفته شدگان گرانقدري كه تاكنون اعزام نگرديده اند . به اطلاع آن دسته از عزيزاني كه اسامي آنان اعلام شده است ميرساند برنامه دوره توجيهي آموزشي در روزهاي 19 و 1392/6/20 در محل دانشگاه فرهنگيان شهيد چمران برگزار مي گردد . اين مركز از عصر روز دوشنبه مورخ 1392/6/18 آماده پذيرش عزيزان مي باشد . همكاران محترم توجه داشته باشند از اوردن فرزند جداٌ خودداري نمايند . تذكر : از افرادي كه تاكنون اسامي انان در سازماندهي قرار نگرفته است و زمان انتظار آنان نيز طولاني شده است تقاضاي صبر و حوصله را داريم . ضمنا حضور زوج هاي فرهنگي با هم در دوره الزاميست . آدرس محل برگزاري دوره : تهران - حكيميه - انتهاي بلوار بهار - دانشگاه شهيد چمران - تلفن 3-77309890

  دانلود فایل در :

http://mbm.medu.ir/IranEduThms/theme2/cntntpge.php?pgid=39&ntcetyp=1&rcid=121



چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 1:31 ::  نويسنده : صابر       

                   با تشکر از تمامی همکاران که در این مدت فعالیت وبلاگ ،زحمت کشیده واز وبلاگ ما بازدیدبعمل آوردند ، تعدادی از دوستان تقاضای مدیریت وبلاگ را با نام و مطالب جدید ارائه نمودند و برای دوستی که زودتر از دیگر عزیزان تقاضا داده بود رمز ارسال میشه و عملا وبلاگ از این لحظه به بعد تعطیل شده و همکار دیگرمون مدیریت آنرا به عهده خواهد گرفت؛بامطالب جدید یا با همون مبحث اعزام،فقط امیدوارم حذفش نکنه که البته هرجور راحته!!

   ما دیگه خداحافظی می کنیم

یاد اونهمه ساعات بخیر که برای بروز کردن وبلاگ پشت سیستم بودیم

با آرزوی بهترین ها برای همکارانمان

پیروز و سرافراز باشید و ببخشید کوتاهی ها و نقایصمان را

 خدانگهدارتان...



جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 20:44 ::  نويسنده : صابر       

وبلاگ درآستانه

تعطیلی می باشد،دوستان

همکار بدلیل معرفی وبلاگ به موتورهای جستجو

اگر مایلید مشخصات بدید تا رمز ارسال شده و مدیر

وبلاگ شده و عنوان و مطالب وبلاگ

را به نامتان  و

دلخواه تغییر دهید .



سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 17:31 ::  نويسنده : صابر       

معضل اصلی همکاران ،عدم ارتباط با هم بخصوص هم رشته ای های قبول شده می باشد که از وضع تعداد وهمکاران اعزامی و فعلا در صف اعزام ایستاده در رشته ی خود، خبری ندارند

   پیشنهاد این وبلاگ این است که : 

دوستان با گذاشتن نظر خصوصی شامل :نام و شماره تماس یا اگرنخواستند آدرس وبلاگ شخصی خود یا ایمیل شخصی و ذکر رشته قبولی و سال قبولی (یا فقط نام رشته  نحوه تماس)؛اعلام  آمادگی خود را برای ارتباط با هم رشته ایها جهت تعامل خبری و تجربه ای و..  در این بخش اعلام نمایند.

  هر رشته ای که تعداد ثبت شدگان مشخصات در آن بیش از 3 نفر باشد ،پستی مخصوص آن رشته قرار میدهیم و برای هر رشته رمز میگذاریم ورمز مذکور را به ایمیل یا موبایل ثبت شدگان همان رشته(که احراز شده است قبولی همان رشته اند) ارسال مینماییم تا هر رشته پست خود را باز کرده و با وارد شدن در آن اسامی و شماره یا ایمیل ارتباطی همکاران هم رشته ی خود(که ثبت مشخصات نموده اند) راببیند و در صورت علاقه با آنها ارتباط برقرار نماید.

   این پیشنهاد ماست و اگر دوستان نظر اصلاحی دارند بفرمایند و اگر مورد تایید است

    لطفابه ثبت مشخصات

اقدام فرمایید(نظر بصورت خصوصی باشد لطفا)



یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, :: 14:51 ::  نويسنده : صابر       

همه منتظر و در عین حال مشغول امور عادی زندگی خود هستند و موج شایعات هم همچنان یکه تازی میکند ، با این حال شما پیشنهاد دهید که خیلی جالب بود اگر  اطلاعیه ای که از سوی مرکز صادر می شد چه عنوانی داشت-هم متن جدی هم متن طنز قابل قبوله(محض تنوع) اما لطفا از متن های حاشیه دار پرهیز فرمایید.(وبلاگهای دیگر لطفا همکاران را برای ثبت نظردر این قسمت، در وبلاگ ما،هدایت و تشویق فرمایند)

  اما پیشنهاد خودمون :

اطلاعیه :

به اطلاع همکاران فرهنگی پذیرفته شده در آزمون اعزام به خارج فرهنگیان می رساند ،جلسه ی توجیهی برای کلیه عزیزان پذیرفته شده در تاریخ -فلان- تا - فلان(کاش تو سال تحصیلی نباشه!!) - برگزار می گردد،لذا همکاران ارجمند در تاریخ فوق در محل-فلان(کاش یه جای با کلاس در شان فرهنگیان باشه!!!)-  به همراه خانواده(همسر و فرزندان)-حضور بهمرسانند.



دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, :: 16:51 ::  نويسنده : صابر       

شایعات بسیار زیاد شده

   کاش مرکز با ارسال مطلبی در سایت ،به این شایعات پایان می داد

حالا ما نمیدانیم با توجه به شایعات آیا(آری یا نه؟؟؟؟) :(فقط شایعه اند نه تایید شده اند نه رد!!!)

1- 15 درصد از  همکاران قبولی امسال، اعزام می شوند

2- آسیای میانه اکثر نیروهایشان سال دیگه سازماندهی میشن

و

وبقیه در  ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, :: 13:11 ::  نويسنده : صابر       

به نظر یه همکار توجه فرمایید نقل قول :

«سلام امسال فقط کسانی اعزام میشوند که تا حالا با آنها تماس گرفته شده.» این جمله را از زبان آقای شمامی شنیدم. هفته گذشته برای دومین بار به مرکز دعوت شدم و امروز(شنبه) به مرکز رفتم که گفتند ترجمه مدرکت به زبان ؟ را بیاور. در خصوص اعزام سوال کردم که ایشان گفتند فقط 15درصد قبولی های امسال دعوت شده اند و بقیه افراد سالهای بعد سازماندهی خواهند شد. همچنین ایشان گفتند کسانی که با آنها تماس گرفته ایم حتما امسال اعزام میشوند همینطور گفتند که در حال تهیه ویزا برای آنها هستیم. باور کنید ...

 

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 14:9 ::  نويسنده : صابر       

همچنان بسیاری از همکاران منتظرهستند برای  تماس(زنگهابه صدا در می آید) یا اعلام اسامی و یا اعلام اطلاعیه ای که همگان را از این وضعیت سوال های بی جواب، همراه با انتظار بسیار آزار دهنده ،خارج نماید.

   اطلاع رسانی از اخبار دریافتی جدید از سوی همکارانی که به مرکز تلفن می زنند یا مراجعه حضوری دارند یا احیانا با آنها از مرکز تماس گرفته می شود، همه همکاران منتظر را در تحمل بهتر این شرایط یاری می رساند.

     پس دوستان ،در صورت داشتن یا کسب خبر جدید اعلام فرمایند تا به اطلاع دیگر دوستان منتظر برسانیم...

   منتظر نظرات شما عزیزان هستیم....



جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, :: 1:4 ::  نويسنده : صابر       

میگن ....

1- تا پایان مرداد با همه ،حتی کسانی که امسال اعزامی نیستند ،تماس گرفته میشه برای جلسه توجیهی شهریور ماه

2- سازماندهی همچنان در حال اجرا وادامه است

3- دوستانیکه با آنها تماس گرفته شده بیشتر برای کشورهایی است که سیستم ورود به آن کشور برای معلمان اعزامی نیازمند صرف وقت و پی گیری های کنسولی و... است؛ در صورتیکه این امر درست باشد ،پس سری بعدی سازماندهی نیز قابل پیش بینی است که برای کشورهای کم دردسر در امور روادید و... انجام خواهد گرفت یا میگیرد

5- بعضی دوستان از رفتن به جایی که مرکز درخواست داده منصرف می شوند یا نمیتوانند مدارک لازمه را جور کنند ، پس نیاز به جایگزینی پیش می آید که با توجه به زمانبر بودن تهیه بعضی مدارک و گاها عدم توفیق بعضی دوستان در تهیه آنها- امر جایگزینی هم کاری است که در ادامه سازماندهی باید منتظر آن بود

6- نکته جالبتر همه ی این مطالب از نقل قول ها و بعضی از آنها از روی حدس و حس مدیریتی دوستان نشات میگیرد که بدون اشتباه نیست ،پس نیاز به همکاری مرکز را در اطلاع رسانی مناسب شدیدا احساس می نماییم امیدواریم دوستان زحمتکش مرکز به این شایعات و گفت و شنودهای کاه خسته کننده و ملال آور با اطلاع رسانی مناسب پایان دهند.

7- بعضی دوستان در بعضی وبلاگها در بخش نظرات ،علاقمند برخورد قهری و افشاگری  و ارسال نامه سرگشاده و رسانه ای نمودن و...(انواع پیشنهادات خلاقانه!! را شاهدیم) هستند که گمان نمیبریم که آثار منفی و تبعات منفی آن کمتر از سود آن باشد-پس تا آخر مرداد بد نیست منتظر بمانیم که آیا برای جلسه توجیه شهریور ماه دعوت می شویم،آیا اصلا قرار است چنین جلسه ای برگزار گردد  یا نه ... آنوقت به تصمیم گیری بپردازیم ،چون با جنجال عرصه را بر مرکز و تصمیم گیری و برنامه ریزی آنها تنگ میکنیم هر چند دوستان خودشان از نظر های مختلف در تنگنا هستن(عدم صدور ویزا،تغییر کادر سفارت ها، تغییر شرایط بین المللی کشور و...)--البته این حرفها همه حدس بوده و هیچگونه جانبداری از مرکز نمی باشد اما اگر سیستم بلاتکلیفی تا نیمه های شهریور ادامه داشت ،توصیه های قرمز رنگ این بند ارزش خود را از دست میدهد.

8- انشاالله مشکل همه دوستان حل شده و آنچه خیر است برای همکاران واقع گردد...

9- نکته ریز و موشکافانه این 8 بند فوق را کشف کنید و در نظرات بگید-محض تنوع!!! - بخصوص اونایی که اهل نقد و مشکل یابی اند!!!!

                                                                        باتشکر  - ایام عید خوش وخرم باشید   انشاالله



جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, :: 1:35 ::  نويسنده : صابر       

عید فطر

برتمامی مسلمانان عالم مبارک



دو شنبه 14 مرداد 1398برچسب:, :: 1:36 ::  نويسنده : صابر       

تصمیم عوض شد ادامه مطلبو حتما بخونید...

 با توجه به اقبال همکاران به

وبلاگ  ww.ezam-farhang.blogfa

تصمیم گرفتم با وجود ثبت وبلاگ حاضر در موتورهای جستجو و تمام وقتی که برای آن صرف کردم و عضویت  19نفرازهمکاران در خبرنامه و  20نفر در خود وبلاگ،وبلاگم را تعطیل و اصطلاحا حذف نمایم.

   دوستان عزیز اگر نظری در این رابطه ،در رد یا تایید تصمیم و یا پیشنهادی دارند بفرمایند

    وبلاگ تا یکهفته دیگر تعطیل خواهد شد


*******اما نظرم عوض شد******

----مطالب قبلی فعلابصورت موقت نمایش داده نمی شود----

خبر مهم....در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 14:5 ::  نويسنده : صابر       

به اطلاع دوستان عزیزرسانده می شود که سازماندهی کشورهای کویت ، امارات و قطر و برخی دیگر از کشورهای حوزه ی خلیج فارس در تمامی مجتمع ها میگن به پایان رسیده است و اکثرا از همکاران سال های قبل استفاده شده و بقیه به صورت تلفنی دعوت به ارائه مدارک شده اند و در صورت عدم ارائه مدارک از آنان از همکاران جایگزین دعوت خواهد شد. همچنین نامه سازماندهی چندین کشور اروپایی ، جنوب شرقی آسیا و کشورهای استقلال یافته به سفارت خانه های مربوطه ارسال گردیده و در صورت تایید ، از همکارانی که 80 درصد آنها نیز از نیروهای قبولی سال های گذشته میباشد نیز دعوت میگردد.

70 درصد از نیروهای قبولی امسال منتظر سازماندهی در سال جدید نباشند مگر اینکه تغییری در روند و برنامه های مرکز و روابط سیاسی بقیه کشورها پیش آید به عنوان نمونه تقریبا تمام همکاران بحرین تمدید ماموریت میشوند چون آن کشور به ایرانی ها ویزای جدید نمی دهد.

 آخرین خبر اینکه (نقل از وبلاگ فوق نیست): دوستی با تماس با مرکز شنیده ...         در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, :: 23:7 ::  نويسنده : صابر       

نقل از وبلاگ : http://ezam-farhang.blogfa.com/               جالبه حتما بخونید

خبری را یکی از دوستانی که با مرکز ارتباط دارد!!! برایم ارسال نموده است!!! جالب توجه است و شاید تا کنون به مغز هیچ کدام از ما خطور نکرده بود .
      اساس سازماندهی بر اساس نیاز و از کشورهای اروپایی شروع شده وسپس هم اکنون در کشورهای حوزه ی خلیج فارس ادامه دارد. جناب بورقانی و همکاران اولویت ها را بر اساس سه مطلب تعیین نموده اند که مورد سوم قابل توجه است:
در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, :: 1:50 ::  نويسنده : صابر       

مدیریت گروهی 

 

همکاران علاقمندان به حضور در :

مدیریت گروهی وبلاگ 

اعلام آمادگی فرمایند.

(بامشخصاتی که ثابت کند همکار فرهنگی بوده و قبولی اعزام هستید)

(زمان هایی که میتوانید آنلاین باشید را بفرمایید

تا برنامه ریزی وتقسیم کار صورت گیرد)



شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, :: 16:21 ::  نويسنده : صابر       

 

{خبری که هم اکنون یکی از همکاران قبولی با مراجعه حضوری به مرکز به دست ما رسانده است را خدمتتان میگویم.

دور جدید دعوت همکاران به مرکز امور بین الملل از امروز در رشته هایی که برخی از آنها در زیر آمده است شروع شده است. منتظر تماس در این هفته باشید ( به غیر از روز سه شنبه )

1- ادبیات متوسطه

2- مدیریت و معاونت

3- تربیت بدنی

4- ابتدایی زن

5- زبان راهنمایی

از همکارانی که اطلاعات تکمیلی هم در این زمینه دارند خواهش میکنیم در اختیارمان قرار دهند.

پی نوشت 1: مدارک لازمی که از این گروه از عزیزان خواسته شده است فرم 502 - مدارک شناسایی و حکم کارگزینی - اصل مدرک تحصیلی و بعضا ریز نمرات و همچنین گذرنامه می باشد که این مورد آخری اندکی غیر معمول است. به نظر شما کشور مقصد این عزیزان کجاست ؟ }پایان نقل قول.

    **** اما در خبری جدیدتر****

      به نقل از همکاری که میفرماید مراجعاتی بعه مرکز داشته : سازماندهی کشور به کشور !! و مدرسه به مدرسه !!انجام میگیرد وکشورهای حاشیه خلیج فارس در حال انجام و کشوری مثل قطر تکمیل شده(دوستان مطلع ویا کارمندان مرکز اگر خبر راخواندند ، لطفا نظر تکمیلی بدهند-ممنون میشیم... )



پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, :: 23:8 ::  نويسنده : صابر       

جهت ارسال ایمیل خبری بصورت گروهی از طرف وبلاگ برای شما 

دوستان لطفا در خبرنامه (واقع در سمت راست زیر بخش پیوندهای وبلاگ)

حتما عضو شوید.



سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, :: 17:30 ::  نويسنده : صابر       

  با توجه به اینکه بحث زبان بسیار مهم شده و دوستانی از سایتها برای یادگیری استفاده میکنند،در ادامه مطلب به معرفی تعدادی سایت و آدرس های مفید می پردازیم که امیدوارم مفید بوده و شما هم اگر سایتی سراغ دارید اطلاع دهید ممنون میشیم...



ادامه مطلب ...


سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, :: 13:49 ::  نويسنده : صابر       

دوستان بدلیل اینکه همکارانی در وبلاگ عضو شده اند، جهت اطلاع رسانی سریع اخبار ،این وبلاگ اخبار جدید را از طریق ایمیل به اطلاع شما می رساند (البته به درج مطالب لازم هم می پردازد اما تعامل را با وبلاگ های دیگر حفظ می نماید)،لذا خواهشمند است در خبرنامه با ثبت ایمیل اصلیتان عضو شوید تا اخبار را در اسرع وقت به اطلاع شما برسانیم



پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, :: 12:10 ::  نويسنده : صابر       

  شنیده ها حاکی از آن است که تعدادی از دبیران راهنمایی جدیدادر این هفته جهت سازماندهی دعوت شده اند ،دوستانیکه خبری دارند لطفا اطلاع دهند.

   با تشکر



چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, :: 22:47 ::  نويسنده : صابر       

   آیا ماموریت 2 ساله همکاران اعزامی قراره 3 ساله بشه؟ آیا 3 ساله بشه بهتر نیست؟ نظر شما چیست؟البته متن زیر شما را درارائه نظر منطقی تر کمک خواهد کرد...

نقل از همکار اعزامی آقای: احمد . ه   در وبلاگ در انتظار اعزام    :

  در ادامه...



ادامه مطلب ...


سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, :: 15:51 ::  نويسنده : صابر       

نقل از ساحل نشین در وبلاگ http://ezam-farhang.blogfa.com/ :

یکی از صفات معلمان عزیز صبور بودن است اما مشکل بزرگ بیشتر ماها که بیشتر مارا به فکر وتکاپو می اندازد سوالات مکرر اطرافیان ودوستان درمورد تاریخ اعزام و وضعیت اعزام و...است.

                          بقیه در ادامه



ادامه مطلب ...


شنبه 22 تير 1392برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : صابر       

 دوستان و همکاران محترم :

کدام وبلاگ را برای ادامه اطلاع رسانی

پس از وبلاگ علی آقا مناسب می دانید؟

  در ذیل مطلب، آدرس وبلاگها را قرار میدهم ، به وبلاگها مراجعه فرموده و مناسبترین را انتخاب نمایید و در بخش نظرات شماره وبلاگ منتخب خود را بنویسید .

     اگر وبلاگ ما هم رای نیاورد ، مطیع امر دوستانیم و وبلاگ را تعطیل مینماییم.

اما آدرس وبلاگها :

   وبلاگ شماره 1-   http://www.ezam-f2.blogfa.com/

   وبلاگ شماره 2-   http://www.ezam-kh.blogfa.com/

  وبلاگ شماره 3-   http://ezam1.mihanblog.com/

  وبلاگ شماره 4-   http://ezam-farhang.blogfa.com/

  وبلاگ شماره 5-   http://ezam.f.loxblog.com/   (وبلاگ خودمون که الان مشاهده می فرمایید.)

وبلاگ دیگری هست خبر بدید    ممنون.- منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.



(با تشکر از معلم 4فصل که ما را در جریان این خبر قرار دادند)

     ابوالفضل کشتگار در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش وپرورش پانا، با اشاره به موضوع اعزام فرهنگیان به مدارس ایرانی خارج از کشور اظهار کرد: در آزمون اعزام فرهنگیان به خارج از کشور که سال گذشته برگزار شد، 825 نفر فرهنگی پذیرش شدند.

وی ادامه داد: طبق شیوه نامه امسال، این 825 نفر باید گواهی نامه برابر با زبان آیلتس 4 به بالا مورد تایید موسسه زبان های خارجی معتبر را به مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور ارائه دهند تا در کار سازماندهی قرار داده شوند.

کارشناس مسئول امور پیگیری سرپرستی های مدارس خارج از کشور با بیان اینکه در حال حاضر کار سازماندهی فرهنگیان پذیرش شده آزمون سال 91، آغاز شده است، گفت: هم اکنون کارهای مربوط به اخذ ویزا برای فرهنگیان در حال انجام است.

کشتگار با بیان اینکه به طور معمول، 2 هفته قبل از مهرماه اعزام ها صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: گروهی از فرهنگیان پذیرش شده، 2 هفته قبل از مهرماه امسال اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه پذیرش شدگان در آزمون اعزام فرهنگیان سال 91، برای سال های تحصیلی 93-92 و 94-93 جذب می شوند، گفت: 825 فرهنگی پذیرش شده، طی 2 سال آینده به مدارس ایرانی خارج از کشور اعزام خواهند شد.

لینک خبر :

              http://www.pana.ir/Pages/News-100758.aspx



جمعه 21 تير 1392برچسب:, :: 1:49 ::  نويسنده : صابر       

دوستی بیان فرمودند در صحبتهایی که با مسئولان مرکز داشتند نکته مهمی پیرامون دلایل سخت گیری امسال  درباره فراگیری  زبان فرمودند و یکی از آن دلایل

 

" بعضی همکارا بلیط در دست از پرواز جا ماندند*

دوست خودمم هم تعریف می کرد در فرودگاه یکی از کشورهای عربی  برای پرواز پیج شدیم و خودمون هم نفهمیدیم تا اینکه دیدم چند ایرانی همراه نیستند ،تازه فهمیدم پیج شدیم ، سپس به باجه مراجعه کردم و پس از کلی زحمت دادن به منشی حاضر در اون قسمت فهمیدم 10 دقیقه دیگه پروازه و همه معطل ما هستند و....اما بالاخره جا نماندیم ،هرچندکه،  زبان انگلیسی در محل اقامت به کارمان نیامد وفقط باید روسی میدانستیم...  بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 20 تير 1387برچسب:, :: 1:20 ::  نويسنده : صابر       

            دوستان و همکاران محترم این پست را بصورت ثابت در ابتدای وبلاگ قرار میدهیم تا عزیزانی که اخبار جدید و تا حد امکان نزدیک به واقعیتی را از کانال های خبری مطمئن دریافت نموده اند از طریق ثبت نظر به اطلاع دیگر همکاران منتظر برسانند.********(( درخبرنامه عضو شوید تا اخبار جدید رابصورت ایمیل  ارسال کنیم))

  این پست فقط مخصوص بیان اخبار جدید سازماندهی بوده و از نقد و شکایت و ... فعلا!! در این پست لطفا پرهیز نمایید.

            احتمال می دهیم حجم بالای کار در سازماندهی ،مرکز را از امکان اطلاع رسانی به موقع یا حداقلی در محدودیت قرار داده لذا این پست را در نظر گرفتیم تا دوستان مطلع ،مرکز را در این امر و همکاران منتظر را در امر کسب اخبار و به روز نگه داشتن و دور کردن از بلاتکلیفی و ایجاد شور ونشاط تا سازماندهی اصلی، یاری نمایند(این امر به معنای دخالت در امور مرکز نبوده و دوستان فعال در مرکز با مشاهده مطالب غیر واقع ما را در تصحیح اخبار ومطالب یاری رسانند)

تفسیر نظرها در ادامه مطلب ..

   دوستان در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا اخبار جدید، سریعا از طریق ایمیل به اطلاعتان رسانده شود.(سمت راست وبلاگ، زیر قسمت پیوندها)



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : صابر       

صدور اينترنتي گواهينامه بين المللي رانندگي
تاريخ  :
 1392/01/17
منبع اخبار : روابط عمومي كانون


مركز صدور اسناد و مدارك بين المللي كانون جهانگردي و اتومبيلراني ج . ا . ا اعلام كرد ، صدور گواهينامه به صورت اينترنتي براي متقاضيان محترم گواهينامه بين المللي خودرو، از تاريخ 17/01/1392 ، انجام مي شود. متقاضيان محترم دريافت گواهينامه بين المللي كه قادر به دريافت گواهينامه به صورت حضوري از طريق مراجعه به هر يك از نمايندگي هاي كانون جهانگردي در سراسر كشور نيستند، مي توانند به صورت اينترنتي درخواست خود را از طريق مراجعه به سايت : www.govahiname.ir ، لينك : ( صدور اينترنتي گواهينامه ارسال به داخل كشور ) ، ارائه و ظرف مدت 7 روز كاري از طريق پست جمهوري اسلامي ايران، گواهينامه خود را در داخل كشور دريافت كنند.


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد