اخبار جدید از قول همکاران 1
درباره وبلاگ

مقدمتان گلباران
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 43889
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1

---------آمار بازدید از 18 تیر1392 ---sho edame mat

از قبولی تا اعزام
تجارب یه قبول شده ی آزمون اعزام به خارج فرهنگیان
سه شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 23:40 ::  نويسنده : صابر       

همکاران محترم و بخصوص دعوت شده به تهران در هفته های اخیر، در صورت امکان اخبار ومطالب جدیدی اگر دارند در بخش نظرات جهت اطلاع دیگر دوستان اعلام فرمایند:

16 تیر1392 :

یکی از همکاران امروز با مرکز تماس گرفتن و با آقایی که خودش رو مدیر روابط عمومی مرکز امور بین الملل معرفی کرده صحبت نموده اند. ایشون گفتند که برای پاره ای از کشور های خاص و برای رشته هایی که حتی سال قبل هم مشکل و کمبود داشتن مثل ابتدایی و فیزیک به شرطی که زوج هاشون هم رشته های مورد نیاز بودن دعوت کردیم و این کار ادامه داره و ان شاله تا پایان ماه مبارک به اتمام میرسه . نقل از سایت آقای سعیدی

توسط جناب سعیدی (فرانکفورت)
با توجه به مطالبی که دوستان اعزامی نوشته بودند بنده با بخشی از آنها موافق و با برخی دیگر مخالفم.
اولا اینکه پس از اعزام باید متکی به خوتان باشید و منتظر کمک خاصی از طرف مرکز اعزام نباشید چه اینکه خیلی از موارد هست که از طرف مرکز امکان یاری و همکاری نیست مثلا فرض کنید در تهیه خانه که اولویت اصلی زندگی است ما حدود 8 ماه اسیری کشیدیم تا توانستیم در جایی مستقر شویم که شاید یکی از دلایل آن کمبودن حق مسکن برای کشورهای اروپایی است و البته باید مرکز برای رفع آن اقداماتی انجام دهد که شاید بار مالی آن مانع بوده است.
نکته دیگر اینکه در مورد مافیای اعزام ، بنده و همکارانی که در اینجا هستیم به صراحت عرض میکنیم که هیچ پارتی و آشنایی نداشتیم  {من هم بسیار از دوستان باتجربه این مطلب جناب سعیدی را شنیدم -مافیایی که تعدادی معتقد هستند ،آنگونه که بیان می شود نیست}. ضمن آنکه هر کشوری شرایط خاص خودش را دارد و دارای محاسن و معایب می تواند باشد. و البته در حال حاضر بزرگترین مشکل ،در مورد حقوق ارزی است که امیدوارم حل شود.
در آخر اینکه اضطراب قبل از اعزام همیشه بوده و انشاالله پس از اعزام با محل خود خو گرفته و تا چشم روی هم بگذارید میبینید که دوره شما تمام شده و باید برگردید.
برای همه دوستان آرزوی موفقیت دارم

یکی از همکاران با مرکز تماس گرفتند و جواب شنیدند که:

فعلا رشته های اصلی  یا به قولی پایه را سازماندهی می نمایند و این پروسه فعلا ادامه دارد ولی سازماندهی نهایی و جلسه توجیهی اصلی در شهریور برگزار می گردد ولی تا پایان تیر انشاالله تکلیف اکثریت تعیین می گردد،با این وجود صبور باشید.

نقل قول همکار قبولی سال قبلی(91) ومنتظر اعزام:

 برخلاف نظر بعضی دوستان که می گویند پی گیری حضوری کنید و بر طبل عجله می کوبند من معتقدم بگذارید پروسه ی سازماندهی که به آسانی سازماندهی در یک اداره آموزش و پرورش داخل کشور نیست و بالا و پایین زیادی دارد ،به آرامی انجام گیرد ودر زندگیتان تغییری ایجاد نکنید تا لحظه ای که دعوت شوید و امطمئن شوید امسال اعزامید،که آنهم باز صددرصد نیست!!



نظرات شما عزیزان:

فرهنگی
ساعت20:52---18 تير 1392
با سلام و تشکر از زحمات شما و آرزوی سلامتی و عزت مستدام برای همه ی همکاران محجوب و زحمتکش . در پناه حضرت دوست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: