درباره وبلاگ

مقدمتان گلباران
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 43722
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1

---------آمار بازدید از 18 تیر1392 ---sho edame mat

از قبولی تا اعزام
تجارب یه قبول شده ی آزمون اعزام به خارج فرهنگیان
دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 23:22 ::  نويسنده : صابر       

   این قسمت از وبسایت فرهنگیان نیوز را به همکاران محترم معرفی می نمایم و جالب است بدانید چند مورد مشکلات همکاران را دوستان در این جا بیان کردند و جالب بود که بلافاصله به آن رسیدگی شد و جالبتر اینکه من سانسور در بیان مطالب ومشکلات همکاران را از سوی سایت ندیدم!

http://farhangiannews.ir/view-40.html



دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 23:20 ::  نويسنده : صابر       

 

بانکیا: حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی درباره معلمان خانم در مدارس اظهار داشت: به معلمان خانم بگویید با چادر مشکی سر کلاس نروند بلکه چادر مشکی برای رفت و آمد در خیابان است؛ بنده خودمم هر روز عبای سیاه نمی پوشم

----------

به گزارش بانکداری ایران (بانکیا) به نقل از فارس:

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در نخستین روز از اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که امروز در سالن همایش های رازی تهران در حال برگزاری است، خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: خوشحالم که آقای حاجی بابایی برای ریاست جمهوری ثبت نام نکردند و بدانند که راه بهشت و جهنم از مسیر آموزش و پرورش است؛ اگر دانش آموز را خوب تربیت کنید به بهشت می روید و اگر بد تربیت کنید به جهنم می روید.



ادامه مطلب ...


جهت مشاهده  مدارس ایرانی و آمار دبیران و دانش آموزان آنها در خارج از کشور به آدرس ذیل مراجعه فرمایید  :

سایت معرفی مدارس و آمار دبیران و دانش آموزان آنها در خارج از کشور

http://www.mfatr.com/school.php?kind=school



دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 21:48 ::  نويسنده : صابر       

 جهت مشاهده متن کامل رتبه بندی معلمان به آدرس ذیل مراجعه فرمایید.

    آدرس لینک در ادامه مطلب ...

 

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 20:38 ::  نويسنده : صابر       

    با پوزش خدمت همکاران عزیز  باید عرض نمایم ، جهت معرفی سریعتر وبلاگ به موتورهای جستجو لازم است حداقا 5 تا 10 پست در وبلاگ قرار دهم لذا اگر مشاهده فرمودید مطالب بعدی زیاد مربوط به اعزام نیست ،بدلیل ذکر شده  در وبلاگ قرار داده ام و پس از معرفی به موتورهای جستجو ،مطالب بی ربط را حذف خواهم نمود.

   با تشکر از صعه صدر دوستان ارجمندم



دو شنبه 8 مهر 1388برچسب:, :: 21:28 ::  نويسنده : صابر       

  با سلام

   دوستان عزیزی که امسال اعزام شده اند امیدواریم با ارسال نظر در این پست ، از شروع به کار خود، رشته و محل خدمت خود ،مطالبی را بیان نمایند هرچند که تا این دوستان مستقر شوند و مشکلات استقرار وآغاز به کار مرتفع شود ، زمان می برد باین وجود دوستان خواهشمندیم در صورت استقرار در محل خدمت خود ، ما همکاران اعزام نشده !!! را در چند و چون احوالات خویش قرار دهند

                     دوستان اعزامی در هر موقعیتی قرار دارند آرزوی توفیق برایشان داریم



چهار شنبه 13 شهريور 1388برچسب:, :: 21:58 ::  نويسنده : صابر       

به اطلاع آن دسته از عزيزاني كه اسامي آنان اعلام شده است ميرساند برنامه دوره توجيهي آموزشي در روزهاي 19 و 1392/6/20 در محل دانشگاه فرهنگيان شهيد چمران برگزار مي گردد .

ضمن آرزوي موفقيت براي كليه فرهنگيان معزز و خصوصا پذيرفته شدگان گرانقدري كه تاكنون اعزام نگرديده اند . به اطلاع آن دسته از عزيزاني كه اسامي آنان اعلام شده است ميرساند برنامه دوره توجيهي آموزشي در روزهاي 19 و 1392/6/20 در محل دانشگاه فرهنگيان شهيد چمران برگزار مي گردد . اين مركز از عصر روز دوشنبه مورخ 1392/6/18 آماده پذيرش عزيزان مي باشد . همكاران محترم توجه داشته باشند از اوردن فرزند جداٌ خودداري نمايند . تذكر : از افرادي كه تاكنون اسامي انان در سازماندهي قرار نگرفته است و زمان انتظار آنان نيز طولاني شده است تقاضاي صبر و حوصله را داريم . ضمنا حضور زوج هاي فرهنگي با هم در دوره الزاميست . آدرس محل برگزاري دوره : تهران - حكيميه - انتهاي بلوار بهار - دانشگاه شهيد چمران - تلفن 3-77309890

  دانلود فایل در :

http://mbm.medu.ir/IranEduThms/theme2/cntntpge.php?pgid=39&ntcetyp=1&rcid=121



پنج شنبه 20 تير 1387برچسب:, :: 1:20 ::  نويسنده : صابر       

            دوستان و همکاران محترم این پست را بصورت ثابت در ابتدای وبلاگ قرار میدهیم تا عزیزانی که اخبار جدید و تا حد امکان نزدیک به واقعیتی را از کانال های خبری مطمئن دریافت نموده اند از طریق ثبت نظر به اطلاع دیگر همکاران منتظر برسانند.********(( درخبرنامه عضو شوید تا اخبار جدید رابصورت ایمیل  ارسال کنیم))

  این پست فقط مخصوص بیان اخبار جدید سازماندهی بوده و از نقد و شکایت و ... فعلا!! در این پست لطفا پرهیز نمایید.

            احتمال می دهیم حجم بالای کار در سازماندهی ،مرکز را از امکان اطلاع رسانی به موقع یا حداقلی در محدودیت قرار داده لذا این پست را در نظر گرفتیم تا دوستان مطلع ،مرکز را در این امر و همکاران منتظر را در امر کسب اخبار و به روز نگه داشتن و دور کردن از بلاتکلیفی و ایجاد شور ونشاط تا سازماندهی اصلی، یاری نمایند(این امر به معنای دخالت در امور مرکز نبوده و دوستان فعال در مرکز با مشاهده مطالب غیر واقع ما را در تصحیح اخبار ومطالب یاری رسانند)

تفسیر نظرها در ادامه مطلب ..

   دوستان در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا اخبار جدید، سریعا از طریق ایمیل به اطلاعتان رسانده شود.(سمت راست وبلاگ، زیر قسمت پیوندها)



ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 تير 1387برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : صابر       

 با سلام خدمت دوستان و همکاران گرامی

   به وبلاگ http://ezam-farhang.blogfa.com/ مراجعه کردیم و با متن نامه ای که عزیزان به مرکز ،ریاست جمهور و وزارتخانه و داده اند مواجه شدیم وشاهد متنی تند وبا عتاب نسبت به بلاتکلیفی فعلی خودمان بودیم  اما :

   مطالب که در ادامه عرض مینماییم بدین معنی این نیست که ما از شرایط فعلی راضی هستیم و ایرادی نمی بینیم،و نه  بدلیل حمایت وتوجه مرکز این مطالب راعرض مینماییم ، اما  نحوه ی برخورد ما همکاران نیز با این مقوله توام با درایت و حفظ کرامت و شخصیت معلمی باشد؛ به عنوان نمونه همکاران اعزامی سالهای قبل که حقوقشان به هر دلیل دیر واریز شد پیگیرحل این مشکل شدند، اما صبر و تحمل شرایط بد اون زمان را به خوبی به نمایش گذاشتند، البته ما هم پس از گذشت یکسال از آزمون واطلاع از نتایج و... جهت سازماندهی صبر پیشه کردیم اما بهتر نیست سعی در تعاملی سازنده با مرکز داشته باشیم که اگر آنها هم به هر دلیل رویه ی اشتباهی دارند با تعامل سازنده ما با ایشان ،آنرا اصلاح نمایند.

        این بحث را به نقد میگذاریم تا دوستان با نقد مطالب فوق -  البته هم از دید یک فرد بلاتکلیف جهت سازماندهی واعزام و مشکلات همراه آن و نیز ازدید همکاران شاغل در مرکز با تمام مشکلاتی که از جهات مختلف عرصه را برای برنامه ریزی درست بر آنها تنگ مینماید - راهکارهایی را برای عدم تکرار چنین تجربه ای در آینده بیان فرمایند.



دو شنبه 17 تير 1387برچسب:, :: 19:8 ::  نويسنده : صابر       

 دوستان و همکاران عزیز در صورت علاقه هرچه سریعتر در وبلاگ عضو شوند و نیز در خبرنامه، جهت دریافت گروهی اخبار از طریق ایمیل ثبت نام نمایند

    عضو شدن در وبلاگ و خبرنامه ما را یاری می کند تا با ارائه رمز برای برخی مطالب، از ورود ومطالعه مطالب تخصصی تر برای اعزام، توسط افراد غیر عضو و کسانی که خارج از حوزه افراد قبول شده در آزمون می باشند، جلوگیری شود.

     لازم به ذکر است در صورت ثبت نام و ارائه ایمیل و ... تمامی مشخصات واطلاعات ارائه شده نزد مدیر وبلاگ به امانت بوده و به هیچ وجه مشخصات ارائه شده مثل ایمیل یا شماره موبایل و ... به کسی ارائه نمی گردد.

    همکارانی که در وبلاگ آنلاین هستند ،می توانند در سمت چپ وبلاگ در مستطیل سیاه عمودی ،واقع در بالای نظرسنجی وبلاگ ،با نوشتن نامی دلخواه یا مستعار خود  ،در کادر روبروی پیام:   ، پیام خود را به فارسی بنویسند و با نوشتن جواب سوال  ریاضی در زیر کادر پیام و سپس زدن دکمه submit بصورت آنلاین با همکاران چت نمایند.